Optimer dine begivenheder med kraftfulde integrationer

Omfavn en fremtid, hvor dine begivenheder trives gennem effektive, automatiserede processer, der sikrer optimal produktivitet.

Maksimér din udnyttelse

Gennem integrationer kan du maksimere din benyttelse af Conference Manager og skabe en mere sammenhængende og effektiv arbejdsproces. Vi udvikler og implementerer de nødvendige overflader, om det er integrationer til CRM-, ERP-, økonomi-system eller f.eks. medlemsdatabaser.

Effektivisering

Effektivisering reducerer spildtid, optimerer processer og forbedrer overordnet arbejdsflow.

Automatisering

Automatisering reducerer manuelle opgaver, sparer tid, minimerer fejl og øger arbejdseffektiviten.

Overblik

Overblik skaber en klar og forståelig oversigt, hvilket letter beslutningstagning og øger produktiviteten.

Udvid med standardtilføjelser

Spar tid på databehandling ved at automatisere mange at de manuelle processer. Vi har opsatte standardintegrationer til mange af de største systemer.

Se alle vores standardtilføjelser nederst på denne side. 

Vil du have mere end standarden?

Conference Manager kan integreres med de systemer, du bruger til daglig, som f.eks. CRM-, ERP-, marketing tools, økonomisystemer eller medlemsdatabaser. 

Kontakt os og hør mere

API (Application Programming Interfaces)

API’er fungerer som de digitale broer, der muliggør problemfri kommunikation mellem forskellige softwareapplikationer. De giver udviklere mulighed for at få adgang til og bruge funktionaliteter fra én software til at forbedre en andens muligheder og fremme et dynamisk og indbyrdes forbundet digitalt økosystem.

Vores API-modul (REST API) giver mulighed for at udtrække dine data fra Conference Manager og implementere i andre systemer. API’et kan f.eks. benyttes til at udtrække specifikke data for at skabe egne oversigter over begivenheder, med detaljerede oplysninger.

Standard integrationer

Samarbejde med systemintegratorer

Vi samarbejder med de største systemintegratorer i Danmark og i udlandet, så dine systemer kan levere og modtage data fra Conference Manager.

Hubspot

Salg & Marketing

Google Analytics 4

Salg & Marketing

E-conomic

Regnskab

Microsoft Outlook

Salg & Marketing

SAP

ERP

Salesforce

Salg & Marketing

Microsoft Excel

Analyse

SuperOffice CRM

Salg & Marketing

Microsoft Dynamics 365

Salg, Marketing & Regnskab

Dinero

Regnskab

OBS Studio

Video

Microsoft Teams

Video

Hør nærmere

Conference Manager kan integreres med præcis de systemer, du bruger til daglig f.eks. CRM-, ERP-, marketing tools, økonomisystemer eller medlemsdatabaser. Kontakt os og hør mere om hvordan integrationer kan effektivisere, automatisere samt give dig et større overblik i dit arbejde.

Vælg sprog

Du kan vælge mellem følgende sprog.

Danmark

Europa

UK

Tyskland

Holland

Conference Manager logo

Din bestilling er nu bekræftet!

Vi har modtaget din bestilling og sender snart en bekræftelse på mail med flere detaljer. Mange tak for din ordre!

Med venlig hilsen
Conference Manager

Har du spørgsmål vedrørende bestillingen?
Ring til os på +45 88 83 20 00

Conference Manager logo

Du er nu tilmeldt vores nyheder og opdateringer!

Du kan forvente at modtage en eller flere mails om måneden med relevant indhold om vores systemer og services. Du kan til enhver tid afmelde dig i bunden af vores mails.

Med venlig hilsen
Conference Manager

Conference Manager logo

Mange tak for din henvendelse!

Vi har nu modtaget din henvendelse. Du vil hurtigst muligt blive kontaktet af en relevant medarbejder.

Med venlig hilsen
Conference Manager