Integration

Spar tid på databehandling ved at automatisere mange at de manuelle processer.

Vi udvikler og implementerer de flader, der er behov for, når Conference Manager skal kommunikere med din virksomheds systemer. Dette kan være standard CRM-, ERP- og økonomisystemer eller eksempelvis jeres medlemsdatabaser.

Samarbejde med systemintegratorer i Danmark og udlandet

Conference Manager kan integreres med de systemer du benytter til dagligt f.eks. til administration af personale eller økonomi. Vi samarbejder med de bedste systemintegratorer i Danmark og udlandet, så dine systemer kan levere og modtage data fra Conference Manager.

Vi tilbyder standardintegrationer til:

  • Navision Stat GIS
  • Microsoft Dynamics
  • E-conomic
  • Dinero
  • SuperOffice CRM

Integration med Navision Stat GIS 

Vi har mange kunder indenfor det offentlige, som anvender MS Navision til økonomistyring, og som har integreret med Conference Manager, herunder vores betalingsmetode CMPM. 

Fordelene ved at lave integration er:

  • Korrekt momsberegning på betalingsarrangementer. 
  • Differentieret momssatser
  • Automatisk udligning af betalinger i CM uanset betalingsmetode 
  • Momsfritagelse indenfor eksempelvis et bestemt ressort 
  • Korrekt kontering på sag/opgave
  • Intern afregning (f.eks. ved eget EAN nummer) 

Integrer til jeres CRM systemer 

Integration til jeres CRM system kan være relevant, hvis I ønsker at integrere jeres deltagerinformationer, således at man har det fulde og opdaterede overblik over deltagernes aktiviteter.

  • Microsoft Dynamics CRM
  • Salesforce
  • SuperOffice CRM
  • Oracle CRM

API

Vores API giver mulighed for selv at udvikle integrationer f.eks. til arrangementsoversigter og udtrækning af deltagerlister eller økonomidata.

Har du spørgsmål til vores integrationsløsninger? 

Kontakt os for at høre hvilke muligheder vi kan tilbyde netop jeres virksomhed. 

Lad vores support kontakte dig!

Kommunikation ikon Brug for hjælp til systemet?