Conference Manager fås i to licenstyper. Afhængig af jeres virksomheds behov til eventhåndtering har vi løsninger til det.
Licenspakken henvender sig primært til små og mellemstore virksomheder og indeholder alt det nødvendige til den simple eventhåndtering.
Denne licensform henvender sig til virksomheder, som har specifikke behov for antal brugere, moduler og integrationsmuligheder.
Få tilsendt vejledning og priser ved at udfylde vores prisforespørgsel.
I over 20 år har vi forenklet planlægningen af events for talrige virksomheder og organisationer
Vi er altid klar til at hjælpe og er tilgængelige på telefon og mail alle hverdage 09:00-16:00.
Vi er ISO-certificeret i datasikkerhed og tilbyder derfor et højt sikkerhedsniveau.
Vi tilbyder en unik løsning til NGOér og mindre non-profit foreninger. Det er et krav, at du har et velgørende og non-profit formål.
Herunder kan du læse nogle af de mest stillede spørgsmål i forbindelse med vores licenser. Ønsker du at få uddybet, skal du ikke tøve med at kontakte os på telefon eller mail
Vi anbefaler SMB-licensen til små og mellemstore virksomheder, som ønsker at effektivisere deres event håndtering. SMB-licensen inkluderer alt hvad du har brug for til det simple arrangement.
Enterprise-licensen henvender sig til virksomheder, som har specifikke behov for antal brugere, moduler og integrationsmuligheder.
Med SMB er der ingen bindingsperiode.
Med Enterprise-licensen er bindingsperioden på 24 måneder.
De største virksomheder og institutioner har valgt Conference Manager til deres events. Vores systemer har hjulpet adskillige kunder med deres eventplanlægning – fra de små eksklusive på 10 deltagere, til de helt store med 10.000 tilmeldinger.
Datasikkerhed er vores topprioritet. Indenfor ethvert område der berører IT-sikkerhed, har vi veletablerede procedurer, der sikrer dine data.
For at sikre forankring af sikkerheden som en integreret del af alt, hvad vi laver, er vi ISO 27001 certificeret. Det betyder i praksis, at vi tænker sikkerhed ind i alt hvad vi foretager os som virksomhed, lige fra adskillelse af drift og udvikling til måden, hvorpå vi varetager kundeservice.
Vi afholder gennemgange af Conference Manager både som fysiske præsentationer og webinarer.
Introduktioner er en online gennemgang af de mest basale funktioner, der primært henvender sig til dig, som gerne vil have en bedre forståelse for hvordan du anvender specifikke funktioner. Vi tilbyder fire forskellige typer af introduktioner:
Du kan tilgå og læse mere om introduktionerne her.
På certificeringskurset bliver du ekspert i mulighederne i Conference Manager. Certificeringen henvender sig til brugere, der har grundlæggende kendskab til Conference Manager, og som gerne vil inspireres til, hvordan de kan udnytte systemet endnu mere i forhold til afholdelse af deres forskellige arrangementer.
Du kan tilgå og læse mere om certificeringen her.
Nej. Conference Manager er en webbaseret løsning, hvor du har adgang fra alle dine enheder. Man skal blot tilgå vores hjemmeside og derfra logge ind, så har du adgang til systemet i din browser.
Tilmeld dig vores nyhedsbreve, og hold dig opdateret om nye udgivelser direkte i din indbakke.
© Conference Manager A/S. All rights reserved · Cookiepolitik · Privatlivspolitik
Denne licenspakke henvender sig primært til små og mellemstore virksomheder og indeholder alt det nødvendige til den simple eventhåndtering.
Med navngivne brugere kan flere brugere arbejde i systemet samtidig. Der er 2 navngivne brugere inkluderet men der er mulighed for at udbygge med én yderligere bruger som maksimum.
Med backup- og kopiering, kan du duplikere dine arrangementer hurtigt og enkelt, hvilket er meget nyttigt, hvis du ofte afholder ensartede arrangementer.
Fakturamodulet hjælper dig med at bevare det komplette overblik over betalinger. Du kan oprette og udsende fakturaer samt angive nummerserie, momssatser, betalingsfrist og rykkergebyr.
For denne service betaler du 12,95 kr. pr. udsendt faktura og du har mulighed for løbende at tilkøbe flere faktura-pakker.
Udsend sms’er til dine deltagere og potentielle deltagere, præcis som du kan udsende emails. Benyt SMS'er som rykker, sidste-øjebliks informationer samt som reminder.
For denne service betaler du fra 0,70 kr. pr. udsendt sms og du har mulighed for løbende at købe flere sms-pakker.
Med kortbetaling (CMPM), kan du tage imod betaling med: Dankort, VISA/Dankort, MasterCard, Maestro, VISA Electron, JCB, UnionPay, PayPal, MobilePay samt FI-kort (Girokort), bankoverførsel og EAN.
For denne service betaler du 1,6% af det opkrævede beløb, dog min. 6 kr. samt kortselskabets normale gebyr. Vort gebyr er eksklusiv moms.
Med en licens hos os, får du vores obligatoriske databeskyttelsespakke, som understøtter vores ISO certificering. Du er derved sikret, at din virksomhed overholder gældende lovgivning samt kan dokumentere, hvordan dine og dine deltageres data bliver håndteret.
Du har adgang til systemet 24 timer i døgnet og du får fri support via. telefon og e-mail alle hverdage kl. 09:00 -16:00. Har du derfor brug for hjælp, sparring eller blot ønsker en snak om din eventplanlægning, sidder vores support klar til at assistere.
Med SMB licensen er der ingen bindingsperiode.
Ønsker du ikke at fortsætte med din licens, skal du afmelde dig senest tre måneder inden abonnementet fornyes.
Har du spørgsmål vedrørende licensen?
Kontakt Daniel Kjer – Head of Sales (Danmark)
+45 61 72 20 34 eller kontakt os her
Denne licensform henvender sig til virksomheder, som har specifikke behov for antal brugere, moduler og integrationsmuligheder.
Med navngivne brugere kan flere brugere arbejde i systemet samtidig. Der er én navngivent bruger inkluderet i løsningen, men der er mulighed for løbende at udbygge med et ubegrænset antal brugere.
Spar tid på databehandling ved at automatisere mange at de manuelle processer. Der er mulighed for at integrere til standard CRM-, ERP-, økonomisystemer eller medlemsdatabaser m.fl.
Systemet er, i sin grundform, fuldt funktionelt, du har dog mulighed for løbende at udbygge med en række ekstraordinære funktioner:
Med backup og kopiering kan du duplikere dine arrangementer hurtigt og enkelt, hvilket er meget nyttigt, hvis du ofte afholder ensartede arrangementer.
Fakturamodulet hjælper dig med at bevare det komplette overblik over betalinger. Du kan oprette og udsende fakturaer samt angive nummerserie, momssatser, betalingsfrist og rykkergebyr.
For denne service betaler du 12,95 kr. pr. udsendt faktura og du har mulighed for løbende at tilkøbe flere faktura-pakker.
Udsend sms’er til dine deltagere og potentielle deltagere, præcis som du kan udsende emails. Benyt SMS'er som rykker, sidste-øjebliks informationer samt som reminder.
For denne service betaler du fra 0,70 kr. pr. udsendt sms og du har mulighed for løbende at købe flere sms-pakker.
Med kortbetaling (CMPM), kan du tage imod betaling med: Dankort, VISA/Dankort, MasterCard, Maestro, VISA Electron, JCB, UnionPay, PayPal, MobilePay samt FI-kort (Girokort), bankoverførsel og EAN.
For denne service betaler du 1,6% af det opkrævede beløb, dog min. 6 kr. samt kortselskabets normale gebyr. Vort gebyr er eksklusiv moms.
Med en licens hos os, får du vores obligatoriske databeskyttelsespakke, som understøtter vores ISO certificering. Du er derved sikret, at din virksomhed overholder gældende lovgivning samt kan dokumentere, hvordan dine og dine deltageres data bliver håndteret.
Du har adgang til systemet 24 timer i døgnet og du får fri support via. telefon og e-mail alle hverdage kl. 09:00 -16:00. Har du derfor brug for hjælp, sparring eller blot ønsker en snak om din eventplanlægning, sidder vores support klar til at assistere.
Med Enterprice licensen binder du dig for 24 måneder.
Har du spørgsmål vedrørende licensen?
Kontakt Daniel Kjer – Head of Sales (Danmark)
+45 61 72 20 34 eller kontakt os her
Vi sætter stor pris på din interesse i Conference Manager. Udfyld venligst dine oplysninger, så kontakter vores salgsafdeling dig hurtigst muligt med yderligere detaljer.
Har du spørgsmål vedrørende dette?
Kontakt Daniel Kjer – Head of Sales (Danmark)
+45 61 72 20 34
Vi sætter stor pris på din interesse i Conference Manager. Udfyld venligst dine oplysninger, så kontakter vores salgsafdeling dig hurtigst muligt med yderligere detaljer.
Har du spørgsmål vedrørende dette?
Kontakt Daniel Kjer – Head of Sales (Danmark)
+45 61 72 20 34
Vi har modtaget din bestilling og sender snart en bekræftelse på mail med flere detaljer. Mange tak for din ordre!
Med venlig hilsen
Conference Manager
Har du spørgsmål vedrørende bestillingen?
Ring til os på +45 88 83 20 00
Du kan forvente at modtage en eller flere mails om måneden med relevant indhold om vores systemer og services. Du kan til enhver tid afmelde dig i bunden af vores mails.
Med venlig hilsen
Conference Manager
Vi har nu modtaget din henvendelse. Du vil hurtigst muligt blive kontaktet af en relevant medarbejder.
Med venlig hilsen
Conference Manager