Desiré Diget Andreasen

Konsulent

Hvorfor søgte du til Conference Manager?

“Stillingen hos Conference Manager lød spændende, fordi den bl.a. kombinerede min erfaring med kursusadministration samt hjælp til implementering af et softwaresystem blandt brugere, der ikke nødvendigvis er digitalt mindede. Udsigten til at skulle hjælpe både digitalt indfødte og ”novicer”, var attraktivt for mig.”

Hvad kan du bedst lide ved dit arbejde?

“Jeg kan rigtig godt lide, at kunderne bruger mine kolleger i supporten og jeg som sparringspartnere. Jeg får lov at tænke kreativt og kan samarbejde med kunderne om at opsætte den bedste løsning til deres konkrete arrangementer. Den joviale stemning blandt alle på kontoret i Virum gør også, at det er en glæde at komme på arbejde hver dag.”

Hvordan ser en typisk dag ud for dig?

“Supporttelefonen er åben hver dag fra kl. 9-16, så en stor del af min dag går med at være på telefonen, tale med kunder og arbejde forskellige steder i systemet. Derudover har jeg også dialog med kunderne i forbindelse med kundebesøg og præsentationer af landets bedste og mest fleksible tilmeldingssystem.”

Hvad er din baggrund?

“Jeg uddannet inden for strategisk kommunikation, men har i flere år arbejdet med arrangements- og kursusadministration samt implementering af it-systemer. Derudover har jeg erfaring inden for forskellige brancher, og har både arbejdet i det offentlige, det private og det frivillige. Alt sammen noget jeg kan bruge i mit arbejde hos Conference Manager.”

Lad vores support kontakte dig!

Kommunikation ikon Brug for hjælp til systemet?