Kundesupporter

Brænder du for at give den bedste kundeoplevelse? Arbejder du effektivt og selvstændigt, og kan du samtidig være en teamplayer? Så er det dig vi leder efter. Da vores virksomhed vokser, søger vi en ny medarbejder til vores supportfunktion.

Stillingen

Du vil indgå i vores supportfunktion, der hjælper kunderne med brugen af vores tilmeldingssystem.  Som en del af vores support, er det dig vores kunder ringer til, når de støder på udfordringer eller har spørgsmål. Du skal derfor synes, at det er spændende dagligt at få mange forskellige typer henvendelser. Du bliver en del af et team med dedikerede kollegaer med højt humør, som alle gør deres for at supportere vores forretning bedst muligt.

Dine primære arbejdsopgaver vil være:

  • Telefonsupport og mailbesvarelser til både danske og udenlandske kunder
  • Undervisning i systemet for nye samt eksisterende kunder
  • Vedligehold og udvikling af supportmateriale til internt og eksternt brug
  • Lejlighedsvis deltage i salgsmøder overfor potentielle såvel som eksisterende kunder

Du behøver ikke være IT ekspert for at kunne give den rette rådgivning. Vi forestår en grundig oplæring i selve systemet, så du bliver ekspert i brugen af Conference Manager.

Vi forventer, at du:

  • Har et stærkt servicegen – gerne med flair for IT
  • Snakker og skriver flydende dansk og engelsk
  • Møder brugerne med empati og forståelse på deres system-niveau
  • Er positiv, fleksibel og besidder gode samarbejdsevner
  • Trives med at have mange åbne sager på én gang, og stadig har godt humør.

Din uddannelsesmæssige baggrund er mindre vigtig. Det vigtigste er, at din DNA er at være hjælpsom og yde den bedste kundeservice. Vi tilbyder mulighed for karriere i en dynamisk virksomhed, hvor du i høj grad selv er med til at forme din videre udvikling indenfor kundeservice.

Stillingen er fastansættelse på fuld tid. Lønnen vil være efter kvalifikationer, og du tilbydes personalegoder som f.eks. pensionsordning- og sundhedsforsikring (efter 6 måneder), frokostordning og sociale arrangementer.

Bemærk! For at komme i betragtning til stillingen er det et krav, at du kan fremvise ren straffeattest samt opnå og opretholde en PET godkendelse på HEMMELIGT (HEM) niveau (vi sørger for det i forbindelse med ansættelsen).

Om os

Conference Manager er en innovativ virksomhed i vækst. Vi er 24 kompetente kollegaer, som arbejder i et inspirerende og uformelt miljø med en flad organisationsstruktur og til dagligt arbejder med at forbedre og konstant videreudvikle vores markedsledende tilmeldingssystem.

PET Sikkerhedsgodkendelse til ”HEMMELIGT”

Hos Conference Manager behandler vi persondata for virksomheder og myndigheder af enhver type – og på tværs af hele vores organisation. På den måde kan vi altid inddrage de mest relevante ressourcer uden at skulle tænke på, om medarbejderne i hvert tilfælde må behandle ”hemmelige data”. Det giver os fuld fleksibilitet og mulighed for effektivt og sikkert at løse enhver opgave for enhver kunde. Derfor skal alle medarbejdere sikkerhedsgodkendes af PET for at kunne arbejde hos Conference Manager.

Vi behandler persondata for virksomheder og myndigheder af enhver type, og derfor skal vores medarbejdere sikkerhedsgodkendes af PET.

Læs mere

Ansøgningsproces

Vi holder løbende samtaler, så send din ansøgning hurtigst muligt til Head of Support, Trine Eckart

Skriv ”kundesupporter” i emnet og vedhæft CV samt evt. udtalelser og dokumentation.

Trine Eckart

Head of Support

25 23 11 44
te@conferencemanager.dk

Lad vores support kontakte dig!

Kommunikation ikon Brug for hjælp til systemet?